ח"כ שטרן: "נגד שחרור מחבלים, ערבות לכל אזרחינו"

    דוד קורצווייל No Comments on ח"כ שטרן: "נגד שחרור מחבלים, ערבות לכל אזרחינו"
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפאנל מיוחד שהוקדש לדרכי התמודדות עם חטיפה ועסקאות חילופי שבויים בכנס רמלה אמר חבר הכנסת זאב אלקין כי אמר כי מדינת ישראל צריכה לחוקק חוקים רחבים יותר על מנת למנוע עסקאות חילופי שבויים בעיתיות. "אם יש משהו שיכול למנוע עסקאות בעיתיות זה על ידי חקיקה, חקיקה זו משפיעה גם על הצד השני, כאשר הצד השני יודע שיש חקיקה הוא יודע שיש מסגרת וגם מנמיך את הדרישות שלו".

    מיד לאחר אירוע חטיפת שלושת הנערים אמר אלקין כי הוא דרש להחזיר את משוחררי שליט לכלא, "בגלל החוק הקיים יכלו להחזיר רק 50 אחוזים ולא את כולם" ציין.

    הרב יעקב מידן ראש המכינה הקדם צבאית הר עציון אמר בפאנל כי ממשלת ישראל יכולה לדון מחבלים לעונש מוות "אם אצלנו ידונו מחבלים למוות גם אם לא יבצעו את זה ההוצאה להורג אפשר יהיה להתחיל לאיים גם בדבר הזה, ובמקרה שלא מחזירים חטופים תוך זמן מה מוציאים להורג" .

    הרב מידן ציין כי עבדאללה מלך ירדן עשה זאת לפני שבועות מספר כאשר איים על ארגון דע"אש שאם לא ישחרר את הטייס הירדני שנשבה תוציא הממלכה מחבלים להורג "והוא עשה זאת, אפשר ללמוד ממנו"

    חבר הכנסת אלעזר שטרן אמר כי מדינה שנלחמת מול טרור יש לה ערבות הדדית ולא רק מול החייל הנמצא בשבי "יש לה ערבות גם מול אזרחים וחיילים אחרים שעלולים להיהרג. חששנו לגורלו של גלעד שליט ואני שמח שהתנאים שהיו לו היו פחות גרועים ממה שדמיינו אבל גם אם התנאים היו גרועים אני עדיים עומד על כך שהאחריות הלאומית צריכה להסתכל יותר רחוק,

    אבל דעת הקהל הייתה אחרת והיא זו שלחצה על ההנהגה לקיים את עסקת שלט, התפקיד של המנהיגות היא לא תמיד לעשות מה שהאזרחים אומרים. בלי הלחצים האלה אני חושב שראש הממשלה לא היה הולך לעסקה הזו, אני אומר לכם עם כל הכאב גם עם גלעד היה יושב עוד תקופה נוספת בשבי.

    IMG_6931

    IMG_6844

    IMG_6918



    0 תגובות